Toimintamme koronavirus epidemian aikana


Julkaistu: 09.10.2010

Hyvä asiakkaamme,

Koronaviruksen (COVID-19) leviäminen ja sen hillitsemiseksi asetetut rajoitteet sekoittavat valtavalla voimalla koko maailmantalouden pakkaa.  Pyrimme tästä erittäin vakavasta ja poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.  Asiakaspalvelumme palvelee ja on apuna kaikissa kysymyksissä normaalien aukioloaikojemme puitteissa ja verkkokauppamme on auki 24/7.  Koska työntekijöiden terveys ja turvallisuus on meille etusijalla, olemme siirtyneet osittaiseen etätyöhön joten parhaiten meidät tavoittaa sähköpostitse ja puhelimitse. Suosimme epidemia--aikana etä-tapaamisia ja pyrimme pitämään palaverit puhelimen tai skypen välityksellä.

Varastotuotteillamme on hyvä saatavuus ja pyrimme kaikin tavoin takaamaan sujuvat toimitukset normaalien toimitusaikojemme mukaisesti. Muutamista tuotteista on tällä hetkellä varastovajausta  ja mm. desinfektiotuotteisiin saamme varastotäydennystä viikolla 13. 

Osaan Euroopasta tilattaviin laitetoimituksiin sekä Rst-mittatilauskalusteiden toimituksiin saattaa tulla satunnaisia toimitusten viivästymiä. Pyrimme ilmoittamaan arvioidun toimitusajan sekä ilmoittamaan toimitusten poikkeamat mahdollisimman varhain.

Toivotamme kaikille voimia tässä poikkeustilanteessa.  Huoli on yhteinen ja toinen toistamme auttaen, pidetään pyörät pyörimässä.

Pidetään huolta ja pysytään terveinä!

 

Petri Huolman
Toimitusjohtaja
Restaone Oy